«Ο Αρχιμήδης θα μνημονευθεί όταν ο Αισχύλος θα έχει λησμονηθεί, διότι οι γλώσσες πεθαίνουν, μα οι μαθηματικές ιδέες όχι.» G.Hardy


Σάββατο, 2 Ιουλίου 2011

Τελευταία λόγια μεγάλων μαθηματικών !!!!!!!!!!!




Αρχιμήδης :« Εύρηκα αλλά άρπαξα ένα κρύωμα»
Πυθαγόρας: « Μας κάρφωσε ο Ίππασος !!!»
Ευκλείδης :« Το 5ο αίτημα δεν μου πολυαρέσει!!!
Γαλιλαίος : « Και όμως γυρίζει»
Ερατοσθένης : « Είδε κανείς το κόσκινο μου;»
Ζήνων : «Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο γρήγορη η χελώνα»
Τζιρόλαμο Καρντάνο:  «Αυτός ο κερατάς  ο Ταρτάλια μου έκλεψε την απόδειξη.»
Πιερ Ντε  Φερμά : « Έχω βρει μια πολύ ωραία απόδειξη αλλά  δεν προλαβαίνω να την γράψω, μου χτυπάνε το κουδούνι.»
Καρτέσιος : « Σε λίγο θα πάψω να σκέπτομαι και να υπάρχω!!»
Νεύτωνας : « Δεν ξαναπερναω  κάτω από μηλιά»
Γκαλουά: « Έπρεπε να φορέσω αλεξίσφαιρο».
Λάιμπνιτς : « Υπήρξα πολύ αγαπητός !!» (μόνο τρία άτομα συνόδευαν την σωρό του.)
Μπερνούλι :« Θα ξαναγυρίσω αλλαγμένος.»
Λέοναρντ Όιλερ : «Δεν βλέπω τίποτα.»
Ραμανουτζάν : « Εγώ δεν έκανα τίποτα όλα τα έκανε η Ναμαγκίρι»
Χίλμπερτ: « Τώρα ποιος θα λύσει τα προβλήματα μου;»
Καντόρ : «Τελικά ο Σαίξπηρ ήταν ο Φράνσις μπέικον;»
Πασκάλ : « Τα τρίγωνα μου  μέσα!!!»
Φιμπονάτσι : « Ποιος άφησε ελεύθερα τα κουνέλια;’
Μπέρτραντ Ράσελ: « Πάλι αυτός ο κουρέας είναι ακούρευτος.!!
Πολ ‘Ερντος : « Πάω τώρα να κρυφοκοιτάξω το βιβλίο»
Γκόλντμπαχ : « Το πολύ σε ένα χρόνο θα έχουν αποδείξει την εικασία μου.»
Ουίλιαμ Σάνκς : «Εγώ  δεν λαθεύω ποτέ και αυτό είναι το μοναδικό μου λάθος.»  
Τζορτζ Μπουλ : «Λογικά θα πεθάνω!»
Αύγουστος Φερδινάνδος Μέμπιους : «Είδε κανείς την λωρίδα μου;»
Αύγουστος Ντε Μόργκαν: «Εκείνος ο χάρτης ,πόσα χρώματα;»
Αϊνστάιν : « Σχετικά είναι όλα»
 Τ. Χάρντυ :« Όλα είναι θέμα spin »
Διόφαντος :« Η ηλικία μου  ένα αίνιγμα »
Αβραάμ Ντε Μουάβρ: «Εχω αϋπνίες..»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...